DOŁĄCZ JUŻ DZIŚ

ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM PRODUKCYJNYM W SYTUACJI KRYZYSOWEJ

5 maj 2020 r. godz. 11-13
5 maj 2020
godz. 11 - 13
WEBINAR ON-LINE
UDZIAŁ BEZPŁATNY
CENA: 299 zł netto

O wydarzeniu

Nadchodzi trudny czas. Wiele firm decyduje się zatrzymać produkcję, brakuje części i rąk do pracy. Duża liczba pracowników jest na zwolnieniach lekarskich lub pracuje w trybie home office. To pewne, że fala zachorowań będzie wzrastać.

Zapraszam na webinar, który jest zbiorem praktycznych wskazówek na to, jak poradzić sobie w sytuacji kryzysowej i stanowi gotową odpowiedź, co jeszcze można zrobić wewnątrz organizacji, żeby zminimalizować straty.

Wśród poruszonych tematów:

1

Czy warto inwestować w pracownika i poszerzać jego kompetencje? Zastępowalność, zróżnicowanie zadań, przekwalifikowanie pracownika - macierz umiejętności.

2

Narzędzia Lean i controlling produkcyjny- jak podczas kryzysu redukować koszty i poprawiać procesy.

3

Jak zorganizować pracę w warunkach epidemii? Jakie środki przedsięwziąć, żeby zminimalizować ryzyko zakażenia. - podjęcie decyzji odnośnie strategii UR - ograniczenie prewencji, predykcji , praca do wystąpienia awarii:

  • Epidemia to zagrożenie? Tak! Szansa? Tak!!!
  • Rys historyczny (inne epidemie, inne kryzysy ekonomiczne, inne rewolucje przemysłowe)
  • Przygotowanie obszaru pracy będzie kluczem do przetrwania - Epidemia Ekonomiczna
  • Różnice na produkcji, w biurze, w SURze
  • Środki ochrony indywidualnej podstawą przetrwania
  • Strategie SUR - Prewencje, Predykcja, Optymalizacja, WSPÓŁPRACA!
  • #I_Believe_In_People
4

Zatrzymanie nie takie straszne jak je malują – wykorzystaj ten czas na naprawę, modernizacje i przeglądy serwisowe:


  • Zabezpieczenie pracowników
  • Gotowość startu
  • Wyścig przetrwania
  • Przegląd i rzetelna naprawa
  • Modernizacje i optymalizacje
  • Nowe technologie
  • #Korona_Nas_Nie_Pokona
5

Optymalizacja kosztów utrzymania majątku produkcyjnego i okołoprodukcyjnego.

*Szczegółowy program konferencji może ulec jeszcze zmianie

Prelegenci

Piotr Bonarski
Legniczanin z urodzenia, zamieszkania i zamiłowania. Ukończył naukę na Politechnice Wrocławiskiej z tytułem mgr inż. na... więcej wydziale mechanicznych w specjalności organizacja produkcji. Przez ostatnie 15 lat pracował między innymi w zakładach produkcyjnych Whirlpool, Winkelmann, Lear, Hoerbiger Automotive czy Haerter Technika Wytłaczania. Obecnie pracuje w firmie Technonicol-Insulation sp. Z o.o. na stanowisku dyrektora zakładu produkcyjnego. Jego pasją jest szukanie metod, narzędzi i rozwiązań usprawniających sprawne zarządzanie działem, obszarem, firmą, łącząc zdobycze wiedzy teoretycznej z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Trzecią kadencję jest prezesem koła terenowego SIMP działającego przy Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Szeroko współpracuje z firmami szkoleniowymi dzieląc się swoją wiedzą z zakresu organizacji pracy działu utrzymania ruchu ale także LEAN Manufacturing, czy Six Sigma w zakładach tj. Federal Mogul, Dr. Schumacher czy też KGHM.
Tomasz Tkacz
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W latach 2008-2016 kierownik działu utrzymania ruchu w jednej z... więcej wiodących firm z branży lotniczej MTU Aero Engines Polska z siedzibą w Jasionce k. Rzeszowa. W tym czasie odpowiedzialny m. in. za serwis maszyn, infrastrukturę budynku oraz prowadzenie zmian layoutu. Członek zespołu odpowiedzialnego za budowę i późniejszą rozbudowę zakładu wraz z instalacją maszyn oraz infrastruktury towarzyszącej. Od 2016 roku współwłaściciel i Dyrektor Zarządzający w Advanced Technical Services, firmie świadczącej usługi w zakresie relokacji i UR.
Piotr Motyka
Ekspert odpowiedzialny w firmie Haerter za wdrożenie filozofii Lean Manufacturing oraz controling produkcyjny. W ostatnich... więcej latach pracował między innymi w Winkelmann sp. z o.o., Case Tech (obecnie Viskase) oraz jako niezależny konsultant. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy konsultanta i trenera, prowadzi projekty doskonalące systemy produkcyjne dla firm z branży tekstylnej, samochodowej i kosmetycznej, w Polsce oraz za granicą. Lider licznych projektów optymalizacyjnych, wielokrotnie nagradzany i wyróżniany za osiągniecia. Pasjonat filozofii Lean Manufacturing i Six Sigma, członek Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Mechaników Polskich.
MODERATOR:
Bartosz Kocot
Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego Elektrotechniki i Telekomunikacji. Posiada 11 letnie doświadczenie jako kierownik... więcej Utrzymania Ruchu w firmie PCC Rokita.

Odpowiedzialny za wdrożenie 5S i metod lean w dziale UR i w obszarach produkcyjnych a także wdrożenie predykcji na bazie wibrodiagnostyki, ultradźwięków, centralizacja gospodarki smarno-olejowej i pomiarów wycieków na bazie kamer sonicznych oraz wdrożenie mobilnych obchodów check list instalacji na bazie systemu cmms z kontrolą punktów na bazie kart NFC. Posiada doświadczenie w projektowym, zwinnym podejściu do utrzymania ruchu, optymalizacji strategii prowadzenie działań UR uzależnieniu od krytyczności urządzeń. W dobie Covid-19 odpowiada za wdrożenie narzędzi scrum w celu zarządzania pracą specjalistów home office umożliwiającą elastyczne podejście do zarządzania projektami i zadaniami.

Weź udział

Udział w webinarze jest bezpłatny
Cena regularna: 299zł netto

1. Zgłoszenie dla:

Uczestnik 1.
E-mail
Stanowisko
Uczestnik 2.
E-mail
Stanowisko
Uczestnik 3.
E-mail
Stanowisko
Uczestnik 4.
E-mail
Stanowisko
Uczestnik 5.
E-mail
Stanowisko
2. Dane zamawiającego:

Dane takie same jak pierwszego uczestnika
Imię
Nazwisko
Email
Stanowisko

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Firma / Instytucja

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Adres
Miejscowość
-
Telefon komórkowy
Fax
NIP

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Uwagi


3. Zgody formalne:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Akceptuję Ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych sprzedaży produktów Forum Media Polska Sp z o.o., dostępne na stronie www.e-forum.pl oraz w siedzibie Forum Media Polska Sp. z o.o. w Poznaniu, ul. Polska 13.*Ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych

Składający zamówienie oświadcza, że jest upoważniony do reprezentowania zamawiającego i złożenia zamówienia w imieniu i na rzecz zamawiającego.
W przypadku braku takiego upoważnienia organizatorowi przysługuje prawo do obciązenia osoby składającej zamówienie pełnymi kosztami konferencji.



KONTAKT

KONTAKT W SPRAWACH ORGANIZACYJNYCH:
konferencje@forum-media.pl

 

Wiadomość*:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.*

Nie jestem robotem

 

Agata Nowacka
Szef Pionu Promocji Eventów Branżowych
tel. 61 66 55 766
kom. 667 789 929